Gåtur og gaveregn

PRESSEMEDDELELSE 23. APRIL 2015

I anledningen af World Wish Day d. 29. april afholder Make-A-Wish Ønskefonden Danmark et velgørenhedsevent kaldet Walk for Wishes. Jensens Bøfhus støtter både op om gåturen i København og lægger hus til gaveregn i Odense som en del af samarbejdet med fonden.

Basim er ambassadør for Make-A-Wish Ønskefonden, der opfylder ønsker for børn med livstruende sygdomme. Derfor kigger den populære sanger forbi Hilton Copenhagen Airport Hotel den 29. april til Walk for Wishes, hvor tre medarbejdere fra Jensens Bøfhus er med på Make-A-Wish Ønskefondens gåtur som en del af støttesamarbejdet.

Restauranten på Læssøegade i Odense ved Jensens Bøfhus’ hovedkvarter lægger samme dag lokaler til en familiemiddag med indbygget overraskelse. En 9-årig hjertetransplanteret pige får sin største drøm om en tur til Disneyland Paris opfyldt af Make-A-Wish Ønskefonden med støtte fra Jensens Bøfhus.

Samarbejde med mening
”Make-A-Wish Ønskefonden er en af de tre organisationer vi samarbejder med, fordi vi deler ønsket om at støtte oplevelser til børn og unge, der enten er syge eller mangler midlerne. Walk for Wishes er et konkret arrangement, vi glæder os til at støtte op,” siger kommunikationsdirektør i Jensens Bøfhus, Morten Bo Madsen, der glæder sig til at snøre traveskoene den 29. april.

Danske Hospitalsklovne og Oplevelsesfonden er de øvrige organisationer Jensens Bøfhus støtter ud over direkte sponsorater, der ofte har lokal forankring. De konkrete samarbejde og sponsorater er en systematisering af det fokus, der har været i alle årene ved støtte og donationer. Nu bliver det blot mere synlige for medarbejdere og gæster.

Den 29. april handler det om at indsamle penge, så børn med livstruende sygdomme kan få deres ønsker opfyldt. Både salg af billetter og hver en gået kilometer tjener penge ind til Make-A-Wish Ønskefonden.

Se mere om arrangementet på walkforwishes.dk og om ansvarlighed på jensens.com