Værtskab og gæstekontakt på alle kanaler
– nyt callcenter hos Jensens Bøfhus

PRESSEMEDDELELSE 29. AUGUST 2015

Omnichannel er det nye sort, og pointen er at nå sine kunder på alle kanaler. Jensens Bøfhus følger trenden og er i stadig stigende kontakt med gæsterne på fortsat flere platforme for at udfylde værtsrollen optimalt. Senest har restaurantkæden fået et centralt callcenter, så gæsterne kan føle sig godt taget imod inden deres fysiske besøg.

”Vi er i stadig stigende kontakt med vores gæster på facebook, hvor over 100.000 følger os og kan skrive direkte til os. Med det nye centrale callcenter kan vi også lytte til dem i endnu højere grad. Som alle vores øvrige tiltag i fornyelsesprocessen det sidste års tid, gør vi det for at imødekommer gæsternes ønsker,” forklarer marketingchef Morten Bo Madsen.

Konkurrencen er blevet stadig større, og en god restaurantoplevelse rækker for længst ud over det fysiske besøg. Derfor har Jensens Bøfhus opgraderet på flere planer for at sikre en god helhedsoplevelse. Med det centrale callcenter får gæsterne en ensartet service, uanset hvilken restaurant de ringer til for bordbestilling eller bestilling af take-away.

Ingen ventetid

”Vi kan besvare 90 procent af vores opkald inden for 60 sekunder, så vi er sikre på, gæsterne vil synes, ventetiden er til at leve med, og at det er nemt at komme i kontakt med os. Vi har tid til at lytte, fordi vi ikke har travlt som ude i restauranterne. Med vores nye bookningssystem har vi desuden et overblik, der sikre gæsterne den bedste service,” lover lederen af Jensens Callcenter Liselotte Kjeldsen Jensen.

Med nye websitets, stigende aktivitet på facebook, instagram og de øvrige sociale platforme, en ny app og konceptet Club Jensens har Jensens Bøfhus erfaret, at åbenhed og nemhed for gæsterne skaber loyalitet og aktivitet. Derfor har kæden fra juni udvidet med et callcenter, som gæsterne har taget godt imod.

Se mere på Jensens.com

Leder af Jensens Callcenter Liselotte Kjeldsen Jensen