Movie Days

Mere hygge først på ugen

Januar 2016
Mere hygge først på ugen

Det forpligter at være kendt som Danmarks hyggeligste familierestaurant, og Jensens Bøfhus tager med glæde ansvaret på sig. Deres koncepter for børn og familier er for længst skåret til, og nu er flere mest rettet mod de voksne på vej. Det første er Movie Days, hvor gæsterne får op til halv pris på biobilletter og middag mandag og tirsdag.

”Kvalitetsbøffer spiller hovedrollen på menukortet, men i restauranterne gør gæsterne. Derfor gør vi mere og mere direkte for dem – blandt andet med et koncept som Movie Days. Her kan gæsterne ud over at få en hyggelig stund hos os se de nyeste film i biografen,” fortæller Ane Kirk Andersen fra Club Jensens, der er en gratis loyalitetsklub fuld af fordele for gæster hos Jensens Bøfhus.

Den senest lancerede fordel er Movie Days, hvor medlemmer med store rabatter kan redde sig biografbilletter til de nyeste biograffilm og forskellige menuer på Jensens Bøfhus. Med forskellige pakker kan gæsterne selv sammensætte deres Movie Days efter smag for bøf, burger, kylling eller bare salat samt efter hvilken af de nyeste biograffilm, der lokker mest.

Mest for voksne

Samarbejde på tværs af kendte brands giver store fordele og endnu flere oplevelser for både biografgængere og bøf-fans. Og så er konceptet helt enkelt.

”Alle har travlt, og alle har brug for en pause ind imellem. Det gode for vores gæster er, at de ved, hvad de får. Selv om Jensens Bøfhus hele tiden udvikler sig, har vi også en kerne, som alle kender. Nu sætter vi bare nye enkle koncepter på nogle af ugens dage, som er målrettet forskellige typer af gæster,” forklarer Ane Kirk Andersen.

Det er nemlig ikke kun mandag og tirsdag, der er blevet en ekstra gode dage at besøge Jensens Bøfhus. Om søndagen spiser alle børn gratis i følgeskab med en voksen og får en ballon med hjem. Konceptet hedder Happy Sunday og har skabt fyldte restauranter på ugens sidste dag.

”Happy Sunday sætter familien i fokus. Søndag skal være deres dag hos os! Men vi har alle slags gæster og i alle aldre, så Movie Monday er mere målrettet venner, kærester og forældrepar, der trænger til en aften ude,” siger Ane Kirk Andersen.

Mere på vej

Da Club Jensens blev sat i søen for et års tid siden, var det for at knytte gæsterne tættere til den kendte restaurantkæde med fordele som opsparende point ved hvert besøg og andre konkrete fordele.

”Med tiden har Club Jensens udviklet sig. I dag er det lige så meget blevet et fællesskab med over 180.000 medlemmer. Vi kommunikere tæt med medlemmerne på de sociale medie og har en god fornemmelse af, hvad de har brug for. En tur i biografen passer for eksempel ret godt til et besøg på Jensens Bøfhus,” smiler Ane Kirk Andersen.

Ud over Movie Days kan medlemmer af Club Jensens også få billetter til forpremierer og andre særarrangementer.

”Og vi er slet, slet ikke færdige med at udvikle os! Vores næste koncept er allerede på trapperne, og jeg tør godt love, at det også er til vores voksne gæster,” runder Club Jensens Ane hemmelighedsfuldt af.

Faktaboks
Hyggedage
på Jensens Bøfhus

Movie Days
Biobilletter & middag
www.moviedays.dk

Happy Sunday
Børn spiser gratis
www.jensens.com/happy-sunday

Spottekst
Movie Days gør ugens første dage til de hyggeligste

Citater
”Med tiden har Club Jensens udviklet sig. I dag er det lige så meget blevet et fællesskab”.
Ane Kirk Andersen, Jensens Bøfhus

”Movie Days er målrettet venner, kærester og forældrepar, der trænger til en aften ude”.
Ane Kirk Andersen, Jensens Bøfhus

”Alle har travlt, og alle har brug for en pause ind imellem”.