Ny app fra Club Jensens gør livet lettere

PRESSEMEDDELELSE 31. MARTS 2015

Mængden af plastikkort i pungen er blevet overvældende for de fleste, fordi mange virksomheder ligesom Jensens Bøfhus har kundeklubber med store fordele. Med den nye app fra Club Jensens bliver medlemskortet overflødigt for de indtil videre knap 90.000 bøfglade medlemmer. Hele meningen med den nye app er at gøre livet lettere.

Den nye app fra Club Jensens er et af mange nye tiltag fra restaurantkæden, der lever af at give gode oplevelser og gøre gæsterne glade. I app’en kan medlemmerne aktivere deres kort, se hvor mange point de har optjent og dermed sparer på næste besøg hos Jensens Bøfhus. Desuden kan de deltage i konkurrencer og få tilbud direkte på mobilen før alle andre.

”Siden vi lancerede Club Jensens i december 2014, har interessen været overvældende – naturligvis især fordi vores gæster kan spare 20 procent på regningen søndag til onsdag. Med app’en gør vi det endnu mere bekvemt at være medlem og sparer også vores loyale gæster for endnu et plastikkort i pungen,” forklarer marketingchef i Jensens Bøfhus, Morten Bo Madsen.

En del af fornyelsen

App’en er lige som Club Jensens ét af en lang række andre tiltag og en del af den fornyelse, restaurantkæden med 25 års succes og cirka 6 millioner årlige gæster lige nu gennemgår. Løbende kommer der flere fordele især for de loyale gæster, der er medlem af Club Jensens.

”Konkurrencen i restaurationsbranchen er blevet skærpet, så det er vigtigt for os at sende et signal om, at vi stadig er i front og klar til fremtiden. Det er naturligvis først og fremmest på vores kvalitet og service, vi har fokus, men vi må også erkende, gæsterne i dag har brug for mere end en god oplevelse. De skal også have særlige fordele. Jo lettere det er for vores loyale gæster, jo mere populært bliver vores loyalitetsprogram,” påpeger marketingchefen.

Den nye app fra Club Jensens blev lanceret torsdag den 26. marts i App Store, og senere følger Google Play. Fem gavekort på hver 1.000 kroner til Jensens Bøfhus er desuden på højkant blandt de første, der downloader den nye app. Medlemmerne kan også bruge det nye website Clubjensens.dk.